Om mig

Vem är jag?
Jag är en tjej som heter Angelique, kallas för det mest Anki (lättare att uttala).
Jag är 19 år, tog studenten i 09 från Risbergskaskolan, gick Barn- och fritidsprogrammet.

I mina år har jag bott i Laxå, Linköping, Örebro och nu bor jag i Karlskrona, hit flyttade jag den 1 september år 2009 efter 10 år i mitt kära Örebro.

Har flyttat runt lite pga att min pappa är pastor, och inom det yrket så flyttar man runt ganska mycket.

Vad handlar bloggen om?
Min blogg handlar om mig själv, kort och gott. Jag skriver om vad jag gör på dagarna, saker som händer runt omkring i min nya hemstad.

Blir lite grann om film eftersom jag älskar att kolla på film, gå på bio och sånt. Sen blir det även om musik ibland, fast inte så ingående, mest att jag lägger upp lite låtar som jag tycker är bra då och då.

Jag har lite olika kategorier som ni hittar antingen längst upp under headern eller på sidan i menyn. Hoppas ni hittar nått ni gillar.


Kontakt: har ni nått ni vill fråga eller nått annat som ni har på hjärtat kan ni mejla mig på [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback