799 kronors lycka

Jag är glad, nej jag är lycklig! Kom precis hem efter ett äventyr till onoff där mitt playstation ska vara! den inställningen hade jag när jag satte min rumpa i bilen.

Vi kom fram, vi gick in, hyllan var......TOM! NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ tänker jag, bajs korv, rökt skinka svordomar.

vi tog nummer lapp för att kolla om det låg en ensam stackare på lagret för det stod det på nätet faktiskt. vi fick numer 227, och den var på 213. Najs eller inte.

Jag vart sur gick till kassan som var tom och fråga henne istället, och hon sa: ja det finns nog en på lagret, ska ringa och kolla.

2 minuter senare kommer han, det lyser om han, jag hör musiken (aaaaaaaaaaaaaaaaaaa) (ni vet som i film) det kommer trumpeter alla stannar upp och kollar på honom, i hans händer ligger mitt playstation 2. Jag ler. Jag tar emot det som om det var ett pris och lägger den på disken och säger den ska jag ha!

fick ett spel på köpet oxå, de va ju lite kul. Kunde dock inte teckna nån försäkring än, var tvungen att vänta på att priset skulle gå upp igen, så får försöka hålla den hel tills dess.

Nu ska jag fika lite innan vi tar bilen och åker till Karlshamn i snövädret. Det är lite konstigt att det alltid ska toksnöa när vi åker dit men typ aldrig när vi åker till Ronneby, skumt.

Kommentarer
Postat av: Madicken

Härligt :D

Nej kom på att jag är hungrig :O

2009-12-29 @ 16:04:53
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback