de eee så glassigt.. se edward cullen på din vägg!! :D

God Morgon vänner! jag har vaknat! Haha, ne jag vaknade faktiskt för en halv timme sen, men det var så underbart skönt i sängen så då sover man lite extra länge. Sen hade jag stängt av elementet oxå så då vart det kallt i rummet och då sover jag alltid lite längre hihi.

Min dag idag ser ut så här; jag ska snart äta mat, kyckling wook á la gange, sen ska jag försöka få med pappa ut till onoff, det står nämligen att ps2 ska finnas i lager så vi åker dit och kollar igen.
Sen blir det jobb, mamma och jag drar till Karlshamn, hoppas bara det inte luktar apa där idag, håller ju på att spy varje gång man öppnar dörren, fattar inte hur folket som bor där står ut.
Sen blir det hem igen och dammsuga golvet, har faktiskt fortfarande städat på mitt rum, tro det eller ej, så det är bara dammsugning som behövs.

Hur ser eran dag ut idag??



var inne för ett tag sen på en "twilight" blogg oxå och hittade den här bilden, kollar man på den röda pricken i mitten (den på näsan) i 30 sekunder och sen blinkar och kollar in i väggen så ser du edward cullen där :D
testa, as coolt ^^


sen vill jag bara avsluta mitt inlägg för nu är maten klar med icas bästa reklam nånsin, skrattar lika mkt varje gång. Vi hörs senare :)



Kommentarer
Postat av: Madicken

Okej vad kul!

Vad har du för dig då? :*

2009-12-29 @ 15:17:27
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: BettanL

A den är skön alså!! Han gör det bra!

2009-12-31 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback