Gå ner i vikt?

Hej, nu håller jag på att fixa mig inför malmö resan snart, hittar inte min tandborste!! iallafall tänkte bara på en sak. Jag håller ju på att banta med viktväktarnas metod, och tänkte att jag kanske skulle ha lixom en "följ min viktnedgång" eller så, vad tycker ni?

Jag kanske lixom kan skriva varje vecka om hur veckan gick, hur mycker propoints jag har ätit, hur mycket jag har motionerat och så. Vi kan ju oxå göra så att vi har en liten tävling varje vecka då ni får gissa hur mycket jag gick ner/upp. Det gör ju mig peppad att gå ner i vikt, vill ju inte svika er, och så får min blogg en "handling" lixom, den har ju ingen speciell mening just nu men då får den det. Vad tycker ni?

Jag tycker vi ska göra det!

förra veckan (fårn fredag v.48 - torsdag v.49) gick jag ner 1 kg. så jag kan ju skriva här varje dag, eller så mycket som jag kan, om hur mycket jag har motionerat idag, hur mycket jag har ätit osv så det blir lättare för er att gissa.

Denna veckan hitills har jag varit i stockholm = åt ute 2 gånger men jag gick på stan i 3 ½ timme, då har jag tagit bort små pauser och så från tiden. igår så åt jag hotel frukost, vi åt hamburgare här hemma, fikade i kyrkan och sen åt vi tacos när vi kom hem, jag valde bort bröden så jag åt bara köttfärs och sallad. sen så åt jag lite godis, 6 center bitar och 10 sockerbitar. Idag har jag hitills ätit frukost, 270gram yogurt och 25gr flingor/frostis. Sen så blir de mcdonalds till lunch men ska välja utan pommes så blir det lite bättre iallafall.

Jag tror jag kommer att ha gått upp denna vecka men ja får ut och gå på måndag och så.

mina "veckor" är mellan fredag - torsdag, jag väger mig alltså på torsdagar på viktväktarna så ni vet.

Nu får vi se hur det här går.

ha det bra nu drar jag till Malmö :)

Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Hej anki!



Ja jag tycker faktiskt att wrong turn 3.an var bäst ! :) kram på dig

2009-12-06 @ 15:39:34
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback