hemma från stockholm

Nu har jag och mamma kommit hem från stockholm igen. sjukt trött är jag, vart nämligen små sjuk igår efter sprutan och så var det inte kul att ha sovit en så där 3 timmar kliva upp kl 04.40 och sätta sig i ett plan och må ila. Men det vart en fin dag iallafall, vi shoppade lite, hittade inte alls mycket så det vart 3 t-shirtar för min del, bilder kommer nog på dem senare. Sen träffade jag Fia och kusin Sara och hennes lille Silas, as söt!

Sen vart det viktväktar utbildningen som var typ upprepning från förra gången så jag vart apa trött och orka knappt lyssna, va ju som sagt va lite sjuk, hade lite feber antagligen och var jätte förkyld, då är det inte kul att sitta tre timmar och höra nått man hört förut eller hur!?

Efter Utbildningen drog mamma och jag iväg på bio, kan ni gissa vad det vart??

New Moon haha, den är ju för bra för att vara sann så vi gick på den en gång till. Vart bara halv irriterad på stockholmarna som bablar nått så otroligt mycket under en film, men lite kul var det när man hörde "KOLLA HANS RUMPA" när Jacob kom i bild. Det var tur att vi hade sett den en gång tidigare för anars hade jag blivit arg så mycket ljud det var där inne.

Sen efter bion så gick vi och åt och ja va så kissinödig så jag trodde jag skulle sprängas, och vet ni vad?? när jag går in på toan där på resturangen så var hela sketna toan ner kissad, fy va äckligt, så inget kissande där för mig, mådde bara lite extra ila. Seriöst vad är det med er killar (nu säger jag killar för jag vet inte hur en tjej skulle lyckas kissa ner toan på det sättet, kanske en vig sådan) varför ska ni kissa ner toalett stolarna,  e de nått ni tycker är kul för att göra andra förbannade eller! idioter säger jag bara, äckliga små monster!!
iallafall så fick vi äta snabbt för att vi skulle på bio igen sen hade vi bestämt och efte rmånga försök att hitta en film med lite bra platser som inte hade börjat en hittade vi biljetter till Julie och Julia ( det kan var omvänd ordning på namen, kommer inte riktigt ihåg) det ända problemet vi hade då var att filmen började om lite mindre än 10 minuter, jag var ju ännu mer kissinödig nu och filmen gick inte på den bion vi var på, jobbit. Så vi köpte biljetterna där vi var, sprang till den andra bion, kissa sjukt snabbt och sprang in och kolla och den var jätte bra. Det var lixom en rar film.

Sen åkte vi till Hotelet sov gick upp, åkte bussen till flyget och nu sitter jag här hemma med datorn i knät och skriver om våran dag i stockholm.

Jag hade ju tänkt att ja skulle ta det lugnt nu och kanske gå och sova ett tag men nee då, vi ska vist ha julfest i kyran idag klockan 4 så jag måste ju fixa i ordning mig och försöka piggna till ordentligt så jag inte blir en stel, lik liknande zombie.
Sen i morgon blir det till Malmö klockan 12 för att gå på unite. hoppas jag är pigg och frisk då!

Och jag måste bara berätta, jag har en lite rolig kusin (nu menar jag inte dig Urban utan micke) som jobbar på tv4 och som då var på idol i fredags, så under New Moon får jag ett mms som det står ska jag knacka eller ska jag bara gå in? och sen var det en bild på en dörr där lappen WESTLIFE satt på. Vilket retsticka. för er som inte vet så är Westlife ett av mina favorit band, älskade dem förut, gillar dem nu, så gissa vem som vart avis!!? jo jag haha ska försöka komma ihåg att lägga upp bilden senare så ni får se, men så länge får ni nöja er med lite stockholm bilder



det såg ut som en jätte högg med sköna kuddar som man bara ville hoppa ut till och sova på



jag och fia. Tog bort mina ben, jag gillar den inte



Fia på fiket, vi gick och fikade, jag fia mamma sara och silas


vi var mycket trötta när vi gick och la oss 01.00

nu ska jag kolla westlife på idol, missade ju de som sagt var ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback