hemma igen :) tack för alla kommentarer

Hej, va kul det var att komma hem och se att det var några som hade varit inne och kommenterat mendans jag var borta. Fick en kommentar om att snön inte funka, märkte de oxå, de snöar en gång sen försvinner den så ska försöka fixa till det så snart som möjligt.

Hur har eran dag varit? har ni nån julkalender eller nått sånt? själv har jag två stycken chokladkalendrar, båda med hello kitty motiv på, kunde inte låta bli, dem var ju så söta.

Var det nån mer än jag som kollade på julkalendern i morse? ja gick upp klockan 7 och gjorde ordning frukost och satte mig och kolla, jag gillade den inte tyvärr. Förra årets var bättre, kanske var för att Anders och Måns humorn är min smak av humor, älskar folk som skämtar och pratar östgötska samtidigt.

En liten rolig sak är att pappa och jag har kommit överrens om att i år så ska vi kolla på sunes jul. Jag har ju dvdn så då är det bara att kolla ett avsnitt varje dag :) har ju mysteriet på greveholm oxå men den såg jag ju nästan hela i lördags så orkar inte riktigt se den igen nu då, plus att den är hos Amanda nu.

Jag har hittat min kamera sladd nu oxå så ni kan se mitt adventspyntade rum, kommer pynta mer snart men måste palla mig ner till källaren och hämta kartongen först :)

här har ni bilderna (dem rullar på automatiskt)


Kommentarer
Postat av: tesso

jag måste dock säga att årets julkalender verkar väldigt mysig! ^^ gillade verkligen inte förra årets! hahah men vi har ju alltid olika smak på ALLT! ;D

2009-12-01 @ 23:06:01

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback