Ljudet av ditt hjärta

gääsp, aj och bläää

just nu känner jag så, jag sitter och gäspar, jag har ont i min arm, inte jätte ont men tillräckligt för att få gnälla på det. Sen så får jag inte gå och lägga mig än för först ska jag äta kvällsmat (ungspannkaka) packa (ska ju till stockholm i morgon) sen har jag lovat att ringa linnea idag, glömde göra det förra gången jag gjorde det.

Idag har jag varit allmänt förvirrad, vet inte om det beror på sprutan eller om ja bara är koko ändå, men känner mig slö och lite borta. Hoppas att det går över till imorgon orkar inte gå runt som en förvirrad turist i stockholm, det vore ju en syn haha.

Imorgon ska jag försöka hinna att träffa sofia min örebro kompis som nu bor i stockholm. Sen vill mamma träffa min kusin Sara och hennes lilla bebis, och det vill jag med. Sen ska vi gå på viktväktarutbildningen mitt på dagen oxå i 3 timmar. Sen hade vi ju tänkt att hinna gå runt på stan och gå på bio vi får se vad vi hinner göra. Hoppas vi hinner med allt på en dag annars blir jag lite butter faktiskt.

förhoppningsvis hinner vi se på bion iallafall, hoppas det inte går nån annan bra film än new moon för då kan vi se den igen :)

Nu pep det så ugnspannkakan är klar så nu hinner jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback