modegay

Känns lite jobbit att erkänna det men jag har köpt ett par uggs. Jag vet jag var en av dem som total dissade dem förra året men ja tänkte eftersom urban har fixat facebook så kan jag skaffa uggs eller? HAHA nee men dem är jätte sköna och varma, alltså bra vinterskor. Själv tycker jag inte dem är speciellt snygga men dem funkar.

Jag har även färgat mitt brun/blonda hår mörk rött, eller det är lite mer rödbrunmörkt eftersom jag hade ganska mörkt brunt hår innan, fast jag hade även lite ljust brunt hår oxå, och blondaslingor. Hmm... asså jag såg inte ut som en clown om ni tror de nu, de finns ju bilder på mig på den här bloggen om ni vill kolla själva lixom.

Det enda jobbiga med min nya hår färg är att jag på två ställen har två stora slingor med min gamla hårfärg, som mamma missa i färgningen, suck, men vad ska vi göra? vi skrattar åt det och hoppas på det bästa lixom.

Ikväll är det after8's julavslutning, vi ska ha köpt julklapp för 20 kr, det har jag, eller min kostade 21,90 schhhh.. Jag kan inte avslöja än vad det är, det säger jag senare, hihi.

Nu blir det snart pizza, och ja ska checka facebook och lite bloggar. Ni får njuta av för och efterbilder på mitt hår så länge :)

Före


Efter













HIHI jag kan aldrig vara helt seriös på en bild, jag bjuder på mig själv Möhöhöhöhö

Det här är uggs för er som inte vet


pssst mina e inte dem ugg austraila, mina e ugg skopunkten, hihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback