osminkad

Nu är jag hemma från Karlshamn, mamma körde dit fast jag körde hem och det gick jätte bra :)

Nu sitter jag här osminkad, har faktiskt varit det hela dagen och det är otroligt skönt! kommer bli ännu skönare ikväll sen när jag ska sova och jag inte behöver tvätta bort sminket utan det är bara att borsta tänderna och hoppa i säng.

imorgon blir det städa toaletterna och dammsuga lägenheten för imorgon får vi gäster. 6 stycken gäster rättare sagt. Vi får fin besök från Örebro. familjen Åkesson kommer hit, det ska bli kul att träffas och fira nyår tillsammans, det var ju några månader sen som vi träffade dem nu.

Nu blir det nog koppla in ps2an och spela buzz kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback