shadows

Now where we are Is where we’re suppose to be Where we are Keeps the breath in me Where we’ve been We’ve risen from the deep Where we’re now no one can tear us apart That’s where we are 


Imorgon ska jag gå upp klockan tio för att först duscha sen städa toaletterna, hallen och mitt egna rum. Sen ska jag platta håret, ta fram köttfärsen, ta ner gitarrerna till guitar heros, äta lunch, sen ska jag spela buzz i väntan på att familjen åkesson ska plinga på dörren.

Mitt nyaste buzz är pop, jag älskarn, utklassade mina söta föräldrar (vann över pappa med 5150poäng, ssscchh). Det är verkligen min sorts buzz, jag kan dem flesta frågorna lixom. Men en sak som var svår var när man ska gissa artisten och när dem sjunger låten är det inte den "riktiga" artisten som sjunger, så först måste man komma på låten och sen gissa artisten.

any way, räknade ut att jag hade 5st buzz nu, mega quiz, pop quiz, hollywood, music och junior djungel. sen så har jag även 8 buzzers så här ska det spelas :)

nu ska jag kolla lite bloggar och lite youtube, kanske anna anka, sen ska jag sova. så god natt pussgurkor!! kanske blir nått mer inlägg snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback