tomteskum och hellokitty

Hejsan svejsan, kom på att ja måste fixa nån fett less bild lixom som jag lägger upp med varje inlägg om det. 

any who, idag gick jag som sagt var ett sväng på stan med Bettan, hon är kul, vi gick runt i lite affärer och så, inte så mycket mer. Hade tänkt att hitta en julklapp till mamma men hittade ingen så får gå på jakt en annan dag igen.

Annars idag har jag inte gjort så jätte mycket, jag har suttit framför datorn och tvn och så. Har inte haft så mycket ork att göra mer, kände för att ha en liten slapp dag då man inte gör nått speciellt lixom, det är bra att ha ibland, tycker jag.

Nu har jag faktiskt tänkt att ta det lite mer lugnt och städa lite på rummet, och fixa upp lite mer julpynt. Funderar även på att försöka få upp mina tavlor nu, har inte fått upp dem än. Det känns väldigt tomt på mina väggar nu, brukar ju ha massa tavlor och grejer på min vägg i mitt förra rum men nu är dem nästan helt tomma. Jag får prata med pappsen och se om han kan hjälpa sin lilla dotter, haha.

Talk 2 you later! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback