twilight jacob - babyface!!










"Jag kommer tillbaka innan du hinner börja sakna mig.
Ta hand om mitt hjärta - jag har lämnat kvar det hos dig."
 - Edward Collen till bella, eclipse



 
Det här är killen som spelar Jacob black i twilight filmerna.
Passar det in på killen som beskrivs i boken?

svaret är enkelt, nej de gör han inte. Jag fattar inte denna hysteri runt denna kille. Se på han! han har ju värsta babyfacet för guds skull!! Kan nån förklara för mig varför folk tycker han är snygg, snälla lägg en kommentar och säg varför så jag kan förstå.

Edward, Robert, är snygg, inte het, snygg, lite lagom små ful som gör honom fin, Jacob, nej, han ser bara ut som en bebis i en tonårings kropp. Asså nu förstår jag att Jacob temare där ute blir säkert as arga på mig nu, men det är bara så här jag tycker.
Han förstör bilden som Stephenie skapat i sin bok, i boken ska han va sjukt snygg, han ska va muskellös (de e taylor med ja vet) han ska se "vuxen ut, ha det "farliga" utseendet och det har han inte.

Själva grejen är oxå att filmteamet ville inte ha kvar honom i filmerna för att han såg så barnslig ut, men Kirsten övertala dem att han var en bra skådis och att han måste va med. Så det jag säger är inte bara jag som tycker, även fast det verkar lite så just nu haha, men men jag är "team Edward" och jag tycker inte han heller är dö snygg, men han e ful snygg. Vad tycker ni? team Edward eller Team Jacob det är frågan.


Nu är det nog pratat om Twilight för en liten stund.

Idag så har vi som sagt vad haft viktväktarna i Ronneby, det gick faktiskt bra. Vi åt och ute och ja var tvungen att äta pizza, blää fettigt som bara den. Då kanske ni undrar idiot varför tog du de? Jo för att blekinge har världens äckligaste skit kebabsås, seriöst hur kan ni leva med denna sås?? den e ju sjukt äcklig, och man kan inte äta kebab utan sås för det blir för tort, så då valde jag pizza. Får ta kyckling tallrik med riktig kebab sås när jag åker till Stockholm på fredag, mumms, det vattnas nästan i munnen på mig :)

Fast det bästa idag var när vi var inne på ett kebabställe och jag smaka på såsen som hon påstod inte kunde bli krämigare, HAHA, den rann ju som  bara den, va har dem i vatten och matlagningsgrädde eller?? käre barn så ja smaka och kunde knappt dölja hur äckligt jag tyckte de va, så ja bara nee den här såsen vill ja inte ha, jag villa ha pizza. vet ni vad hon säger då?? - vi har inte pizza, ja bara, nehe, då går vi igen.

vilka problem jag har haha..

Nu ska ni få lite twilight bilder att dregla över, talk to you later :) xxx


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback