vet inte vad rubriken ska vara

Idag har jag varit glad, jag har varit sur, jag har varit trött. Glad för jag har så bra vänner som jag har. Sur för att mitt (läs min brors ps2 som jag har "fått) gick sönder här om dagen och jag måste köpa ett nytt. Sur igen för att ps2 var slut på onoff när jag var där för att köpa ett för 800. Sur igen för att jag egentligen inte har 800, vilket gör att ja inte kan köpa ett för 1200 heller. Och sur för att jag precis har fått 2 nya buzz spel och 4 till buzzers och kan inte använda dem. Men jag är glad för att jag har sånt där löjligt roligt åt allt så här på kvällen.
jag har varit trött för att vi har stor handlat idag för hela veckan då 9 personer ska äta hemma hos oss onsdag till kanske söndag, kan bli lördag, och vi bor på 5 våningen utan hiss. och trött för att efter viktväktarna var jag tvungen att bära upp 10kg potatis för våra 5 trappor. Men glad för att jag gick ner i vikt över julen.

så idag så har majoriteten av dagen bara varit bra!

Nu ska jag nog ta dem sista klunkarna av pepsi maxen och sen dra mig till rummet för att lyssna på ipoden. sen ska jag sova. Hoppas allas dag har varit bra!

Dagens fråga är vilken av twilight böckerna tycker du är bäst?
själv tycker jag fjärde boken va bäst =) god natt


Kommentarer
Postat av: Caroline

då ska jag se den nu nån dag på lovet :D

2009-12-29 @ 00:28:16
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Ida

de borde du vara

2009-12-29 @ 00:34:16
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback