arbetsförmedlingen

Idag var jag på arbetsförmedlingen för att berätta att jag fortfarande är arbetssökande, efter det att ett brev döck ner i min brevlåda, förstår inte riktigt varför men men, så kan det vara.

nu sitter jag och dricker lite pepsi max, vart godis sugen men tänkte det är bättre att ta ett glas pepsi istället. Jag har nämligen börjat på viktväktarna ordentligt nu! skärpning på mig! fast en sak som är bra, jag trodde jag skulle ha gått upp massa i vikt under resan till örebro och my birthday, men icke sa nicke, jag stod still, bra va!! :D

nu ska ja facebooka lite, sen ska jag kanske åka till friskis och svettis och träna step, kommer dock sakna mina tränings bodies tessan och millan, snyft!

any who, goodbye for now, kisses and hugs xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback