hej! vad ja tyckte om new moon :)

hej! kom precis på att jag har ju inte skrivit nått här på ett tag, så nu gör jag det.

I måndags var jag på New Moon, som dem flesta vet vid det här laget eftersom jag har tjatat om det i typ flera veckor, hihi, men så blir det när man längtar.

Nu ska jag skriva vad jag tyckte om den, den var as dålig, var as besviken, hur kan dem förstöra den så mycket!??

HAHAHAH jag skämta förlåt, hihi den var grymt bra, bättre än twilight faktiskt. JAg kan tycka att twilight har sina "tråkiga" stunder, det händer inte jätte mycket i filmen förens i slutet, resten av filmen är ju liksom, lära känna varandra bli kära och så där. New Moon däremot, aa, den var spännande, den var sorglig. 10 minuter in i filmen fick jag hålla tillbaka tårarna, oj oj oj vad man blir ledsen där, sen är det massa ställen man gråter i. Har du inte sett den än så se den! den är värd det. Den är värd så mycket mer än 2:or som många har gett den, har dem inte sett filmen då eller??? Den är så fin, den e så smärtsam den är så, så ja vet inte vad jag ska säga.

Och slutet, hur bäst är inte slutet!?? en mening sen så kommer eftertexten, så sjukt bra sista ord. fantastiskt gjort! tycker jag då som läst böckerna och vet svaret och vet fortsättningen, men jag förstår er som inte läst böckerna att ni blir lite irriterade på slutet, men läs böckerna då! hihi
Jag vill så gärna skriva den sista meningen/frågan i filmen men det vill nog inte ni som inte sett filmen än att jag gör, för ni skulle inte kunna låta bli att läsa det. så jag får väll låta bli och skriva det, men ja kommer skriva det nån annan gång hihi, får se hur länge jag kan hålla mig.

Under veckan har jag oxå fått en ny mobil, me like! en samsung s5230 orkar inte lägga upp bild nu så sök på google om ni vill se en bild på den.

Imorgon ska jag och mamma på luftslottet som sprängdes kl 14.00 wiiie! längtar!!

nää nu ska jag nog klä på mig, sitter fortfarande e pyjamas typ och softar.

ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback