i natt, din förbannade kossa

efter spel och några timmars mysteriet på greveholm hos Amanda Hilding vart det sjukt arga tankar med kanske orena ord mot personen som är full (antagligen) dum och försöker vara cool inför mina kompisar, men egenligen e du mammas lilla pojke, eller tjej, men vågar inte visa det för dina "kompisar" pga respekt och annan skit som finns därute i fullheten. till dig eller er vill jag bara säga, VÄX UPP skaffa nya bättre vänner, sluta larva runt och visa ditt riktiga jag som säker är jätte fint. varför hålla på som du gör?? hur glad skulle du bli om det var din bil eller din glassruta eller din nya moppe eller vad det nu kan va, skulle du ba ooh respekt, neee de skulle diu inte va! nee trodde inte de, du skulle stå och svära din nörd och va så sjuktligt förbannad och säkert göra ett sånt här inlägg med kanske lite fulare ord valda, för helt mogen är du ju inte som visat är. Tänk nästa gång innan du gör om detta, tänk om det hände mig? skulle du forfarande görat, jag tror inte det. Du skulle gå förbi och antagligen säga till din kompis att du polarn det där är inte najs, det är inte coolt, de e bara löjligt! för att jag vet att du är en jätte bra människa innerst inne som förtjänar att bli förlåten, men inte just denna timma.


 så nu hamnar jag i sängen och ska försöka sova. är pigg nu ingen men får sätta på lady gaga bad romance och lite lugn musik i ipoden och somna in, ska ju sjunga i morgon i körduellen/körslaget.

Dagen ananrs förutom det där arga så var kvällen hos amanda väldigt soft och härlig, vi va väl typ 9 st där.

godnatt sverige, sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback