julstädning

Hittar inte kamara sladden så ni får inte se några för och efter bilder på städningen idag, utan det får ni göra när jag har hittat den.

Imorgon ska jag upp förre tuppen nästan, kvart över sju ska jag sitta i soffan och kolla jukkalendern, hoppas den är bra iår, ja tyckte om förra årets, de var min typ av humor dä :)

sen efter julkalendern är det dags för mamma och mig att köa till spruttan igen, förhoppningsvis får en sprutta denna gång, var ju inte de förra gången, men jag hoppas inte på för mycket. Sen håller vi tummarna oxå för att om vi får ta sprutan så får vi inte bli sjuka av den, viktigast e att mamma inte blir det eftersom jag inte har körkort än.

så nu antar jag att det är bäst för mig att lägga mig i min nybäddade tomte säng.




tänk om man kunde va så brun nu :) visst ser det inte ut som jag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback