mat i magen

Nu har jag ätit kycklingpaj. huvudet gör fortfarande ont. Vem kan slå filip och fredrik på tvn, borde stänga av.

tänkte nog faktiskt lägga mig nu eftersom att jag inte är på topp. men först tänkte jag bara säga den lilla braiga nyheten, jag har hittat ett ställe där jag ska skriva in mig som vikare imorgon, två som jobbar där är med i våran kyrka och dem lätt jätte positiva om att jag ville jobba där, det är kul. Så imorgon när jag vaknar ska jag ringa förskolan, håll tummarna att dem ringer efter mig ofta! :D Stina som jobbar där sa nämligen att dem behöver ganska mkt folk :)

aa det var la de ja ville säga, och att leona lewis nya låt happy, e otroligt bra, ja vet ny och ny, men senaste låt (eller har hon kommit ut med nån mer efter den? :O  )  

härligt föresten att ja fick respons på robbie inlägget, då är jag iallafall inte ensam om att man inte fattar vad han mennar med sin låt.

tänkte berätta en sak som ni kanske inte viste om mig, jag läser Fokis och Kenzas blogg några gånger om dag, helt beroende av att läsa dem haha, men dem skriver bra och har fina bloggar, ville bara säga det.
har ni nått tips om nån mer bra bloggare jag borde följa??

ha det bra, godnatt och sov gott. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback