mimmi pigg

Hej allihopa!

idag är det inte finfint väder ute, men inte fult heller, om ni förstår de e lite mitt emellan lixom.
Om nån timme eller så ska KANSKE jag och mamma gå och köpa den där jackan ja pratade om för ett tag sen, everest jackan för 999kr :)
 minns ni??

iallafall så hoppas jag verkligen att de blir så att den kommer värma mig i vinter! håll tummarna okej?

sen så vore det så extremt härligt och underbart bra om typ en så där 1690 kr helt plötsligt flög in på mitt kontokort så jag kunde köpa en ny mobil, för det behövs faktiskt!! min gamla (inte den nya, för den e ju total paj, smarta jag kan  ju inte ha en telefon utan att ha sönder den) håller på att ramla isär, och den slocknar om folk typ ringer på den, den lägger av helt plötsligt mitt i samtal, och hänger sig lixom, hur kul är det på en skala?? inte allt, lixom ligger på minus, fattar ni! ur trist! så jag behöver en ny telefon, har försökt kolla på nya mobiler för ett lagom pris, som fortfarande e något snygga och något att ha! och då hitta jag samsung s5230 för ca 1700, de tycker jag e rimligt pris, men inte för mig egentligen som inte har några pengar, röv!

Iallafall, så har jag börjat min jakt på jobb igen, kollade mitt cv för ett litet tag sen, det är urdåligt såg jag! undra varför jag inte får några jobb, haha!!
men får kolla på alla bajs jobb oxå lixom, men krovgubbe kommer ja aldrig bli! men jag kan tänka mig typ mcdonalds och såna saker ju! de e ju itne så farligt :)

Okej slut pratat på tråkiga grejer, nu ska de pratat skoj :) i lördags kväll vart det häng hos Emelie, KUL! alla var utkläda, gissa vad jag var?




okej ja säger väl själv då, mimmi pigg typ, eller mer en bara vanlig mus, men lite stil haha!
mamma gjorde en sån där hårrosett med mitt hår, tog sin lilla tid, tog mkt hårsprej och 18 st hårnålar.
men ja vart pretty fin lixom, typ, tycker jag iallafall utan att vara helt egotrippad. jag måste ju slänga upp en bild på mig, fick inte med klädseln men nyllet kom med :)
NJOY




dem andra som var med :)



Det vart en väldigt bra kväll med tacos, glass, skratt, bajsleken och musikal, och en liten promenad! :D

och ja måste bara säga, bajsleken den är rolig!
för er som inte vet hur man leker bajsleken så ska jag förklara. man kastar inte bajs på varandra utan man tar en filmtitel, och byter ut ett ord ur titel och sätter in bajs istället, (jag tror man får göra i plural oxå, som bajset osv) här kommer några exempel:

hitta bajset

inglorious bajs

bajs bastards

mona lisas bajs

bajs mia

not another bajs movie

osv osv det finns många, och det kan bli jätte kul om man är trött och är lite på kissochbajsåldern lixom, testat!

Ne de var nog allt för mig for now, berättar senare om det vart en jacka eller inte. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback