New Moon premiär

Vi har känt smärta, vi har känt kärlek, vi har gråtit vi har skrattat, vi har varit arga, vi har upplevt twilight. Nu höjs pulsen, New Moon är snart här, vi räknar dagarna...

Vi kommer bli förtvivlade. vi kommer upptäcka ny kärlek. Vi kommer känna ilskan. vi kommer känna oss ensamma. Vi kommer känna spänningen. Vi kommer känna den oändliga kärleken mellan två personer. Vi kommer se spänning. Vår Puls kommer att gå som en trummis på en rockkonsert med energi som en duracellkanin. Väntan är snart över, filmen vi alla har längtat efter, filmen vi alla köpt biljetter till. Filmen är NEW MOON. Vad mer kan jag säga?

Jag har suttit och väntat och längtat enda sen jag såg den första filmen, Twilight. Jag kan erkänna att jag var lite halv skeptisk till första, tänkte det är säkert en b-vampyr film, men så fel jag hade. Twilight är så mycket mer, Twilight har DET.

Även fast jag vet vad som kommer att hända i New Moon eftersom att jag har läst böckerna, så väntar jag ändå med spänning efter filmen. Spänning pga att jag vill se om de lyckas att fånga New Moons känslor, dess karaktärer och dem små men ändå så betydelsefulla ögonblicken. Dem lyckades bra med Twilight, väldigt bra, men det finns delar som jag hade gärna sett i filmen som var med i boken. Jag vet att man inte kan ta med allt som händer i boken för då skulle filmen bli jätte lååång, men det finns ju ändå dem där små glimtarna som får ens hjärta att slå några extra slag som inte kom med.

Jag vet ju om dem glimtarna men jag tycker synd om dem som inte läst böckerna, dem missar dem bästa ögonblicken, dem missar dem bilderna av boken du kan skapa själv.

När jag sitter och tänker på hysterin kring Twilight och hysterin som redan är om New Moon, tänk om det blir en flopp? tänk om det slutar med att vi blir besvikna? Man vet ju inte, det kan ju hända, det är inte lätt att leva upp till kraven som Twilight har gett dem, och om dem lever upp till kraven dem har från oss "fans" om New Moon, hur blir det då med Eclipse?

Vad tror jag? Jag tror att filmen kommer bli helt fantastisk!! Den kommer leva upp till alla Krav, den kommer bli en hit, Twilight sagan kommer bli historisk.

VAD TROR NI?

 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej hej!



Hur är det? =)

2009-11-16 @ 15:17:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback