ny jacka

Nu har jag fått mig en nya jacka, men någon everest blev det inte, för när vi kom till stadium, upptäckte jag och mamma att den för 999kr är inte en lång jacka, vilket slutar mitt på höfterna. Och för er som inte känner mig eller vet hur jag ser ut, så går det inte bra med en sån jacka. Då kanske ni tänker, nehe varför inte de, och då säger jag: NI HAR INTE SETT MINA HÖFTER! hihihi, okej för er som inte vet har jag ganska smal midja men väldigt breda höfter vilket gör att jackorna får för sig att åka upp över mina höfter, snyggt? skulle inte tro det va.
Så till våran skräck så kostar den långa everest jackan 1299kr, lite för extremt mkt pengar för en sketen jacka tyckte jag, men vad ska man göra, jag behöver ju en ny lång jacka. Jo vi drar oss runt på stan för att kolla jackor, hittade en på lindex förr 799kr, var ganska bra, inte helt perfekt.. vi hängde undan, vi gick vidare, gick till cubus, ingen bra jacka gick till intersport, hitta jacka :)

Så jackan vart köpt på extra pris på intersport, en jacka som kostade 1400kr lyckades vi hitta på rea för 650 kr, jag och mamma glad? JAAA!! Det är nästan en exakt likadan som everest, men den här är mer kvinnlig, eller vad man ska säga. Den går in lite i midjan, lite mer figursyd än everest. Plus att den har lite reflexer i sig, okej de e inte världs snyggt, men de e sjukt bra, för om jag skulle glömma reflexer så skulle jag ändå synas, iallafall min rygg och mitt ass :) får lägga upp bild på den senare, har inte tagit nån än.

Nu sitter jag och kolla på Ullared, sjukt bra serie!! kolla ni med! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback