ofriskis och svettis

Nu har jag testat step passet på friskis och svettis, shit säger ja bara, inte bra för mig, snurrig, vrikade fötter och helt kordinationslös timma senare rann svettet som jag vet inte vad om mig. Jag vart helt slut körd, jag diggar jumpa passen bättre än dem där, jag vart sjukt glad när jag gick ut därifrån med två hela ben, var nämligen sjukt nära en gång, men jag är hel :D

nu har jag klämt i mig 2 clementiner, jag vet jag är allergisk, men de e ju så sjukt gott!! mummms, vad gör de om det kliar i munnen och jag troligt vist kommer få sår i nyllet, de e ju gott :D

Imörrn blir de jobb på viktväktarna i Ronneby, hoppas de kommer gå bra :) har ju godaste matlådan med mig, linnea vet nog vilken jag mennar, hihi, potais fiskpinnar och äggsås, mumms..
går förresten bra förtillfället med viktväktarna, har till och med points kvar :)


Nu ska jag tat lugnt invänta klockan 21.55 då är det christine :) går ju inte att missa :D ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback