take a bit of my bad girl meat

ÅH jag ville se New Moon igen. Förhoppningsvis får jag se den på fredag när vi är i stockholm, vi ska antagligen gå på bio där och mamma blir nog lätt övertalad. Hon gillar den nämligen oxå vilket är väldigt bra.

Jag har inte gjort advents fint på mitt rum än, känns lite weard så jag tror faktiskt jag ska göra det nu, städa, torka golvet sätta upp pynt och sånt, det blir nog mysigt, eller vad tror ni?

kan ni se mig som värsta hemmafrun som städar? För er som inte känner mig så ser oftast mitt rum ut som ett bombned slag, däremot så hatar jag ändå när det är stökigt, e inte de sjukt?
Jag vet att det kommer bli så när jag skaffar egen lägenhet så kommer jag vara noga med att det är rent, och det är ju faktiskt bra.

Ne ja ska väl köra igång med städningen nu så jag kommer igång, annars blir det nog att jag fastnar här och slappar, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback