Tävlar med foki :)

Hej, bestämde mig idag när ja läste fokis blogg (för typ sjundegången idag haha) att ja ska ta bort min heder och delta i en tävling på hennes blogg, priset är en iphone, jag kommer uppenbarligen inte vinna men jag är ju i sjukt stort behov efter en ny mobil så varför inte ställa upp i tävlingen? vad har jag att förlora?? haha

För att vara med så ska man länka till Foki, vilket ja gör nu foki.se tryck på den så hamnar ni på hennes extremt beroende framkallande blogg haha, man hitter ju as roliga saker där ibland, plus att hon gillar hellokitty, vilket jag med gör HAHA.

Sen ska man välja ett Iphone tillbehör på Mrgizmo.se sen så ska jag länka till den sidan som jag hittade den bästa på så nu ska jag leta...

Nu har jag hittat det bästa tillbehöret, en iPhone 2G 6x Zoom Lense Crystal Case, sjukt bra, det är alltså en sak du sätter på kamran på iphonen så kan du zooma med kamran, as bra ju, saknar verkligen de på min gamla mob, as irreterande att man inte kan lixom, så det här är ju bästa grejen, blir säkert sjukt mkt bättre bilder då eller hur :)

Ni hittar zoomen här. (ps tryck på här för att komma till länken, hihi)

Håll tummarna nu läsarna! (fast de e inte så troligt att ja vinner hihi, när har ja vunnit en tävling lixom, haha!)

Hoppas jag inte har glömt att göra nått nu för att vara med i tävlingen haha ha de bra vänner! pussen



Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

Heeeej söten ^__^ <3

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin? :3

2009-11-21 @ 13:24:01
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback