Twilight täääävling

tänk om man va så där lite extra rik och kunde ha små trevliga tävlingar här i bloggen, vad tror ni jag skulle ha för tävling då?

jag skulle antagligen ha twilight tävlingar hela tiden, vinn om jag kunde drömma, vinn alla böckerna ur twilight saga. vinn twilight filmen, vinn new moon, vinn twilight saga boxen med alla filmer inklusive extramaterial. HAHA snacka om att alla skulle tröttna på mina tävlingar HAHAHA. Fast ja skulle nog ha lite andra priser oxå, men mest filmer tror jag eftersom att jag är filmholik, så fort jag har pengar köper jag en film och går på bio.

Bokade förresten New Moon idag på cdon.com 149kr kosta den, det enda problemet är bara att när man gick in på den hette den lilla huset på prärien, hel skumt, det var new moon på bilden, och infon var om new moon så jag chansa, blir nog ganska lack om lilla huset på prärien dök upp i brevinkastet hemma. För den heter ju lixom inte ens det på svenska, på svenska heter den ju "när jag hör din röst" aa vilket problem.

any who. på fredag blir det flygget till stockholm för viktväktar utbildning, och stockholm skyltshoppning, antagligen lite bio och hotelboende. Hoppas jag hinner träffa min käre vän Sofia som har blivit min käre dryga stockholmare nu :) hon och jag har en speciell vänskap. smsar varandra mitt i natten och frågar om den andra har somnat, oftast hade personen inte somnat. Så då satt vi och gav varandra tips på hur man skulle göra för att somna och det slutade alltid med att man bara vart pigg och sov inget överhuvudtaget den natten. Detta hade vi för oss när vi gick i nian (vi gick in the same class så att säga). Mitt bästa (läs extremt sämsta) tips var att man skulle räkna, istället för får, hur många ord det var i ens favorit låt eller bara en låt man lyssnar på ofta lixom, varje gång vi körde den så slutade med att vi båda fick hets gick till datorn och satt och räkna dem där, vilket gjorde att vi vart apa pigga, men kul hade vi. Jag och fia, fia och jag. Blixten och anki. Olsson och Blixt.

AA det var tider när man gick i nian.  Jag kan inte fatta att de var 2005 jag började i  5:an, alltså 5 år sen snart, 5ÅR!! var har tiden tagit vägen?? allt går så sjukt fort, det är ju snart ett halvår sen jag tog studenten, de e ju sjukt. snart har jag bott här i karlskrona i 3 månader, det går så fort!

vet ni vad jag ska göra imorgon? imorgon ska jag sätta mig och kolla på våran Spanien video, den vi spelade upp på skolavslutningen i 9an på Hannaskolan. Den är så sjukt bra, Spanien var så sjukt bra, snacka om att en klass som va lite utspred vart en ganska tajt klass faktiskt. Fast så brukar det ju faktiskt va, iallafall på högis, att så fort man ska splittras och sånt så blir klassen som tajtast.

Shit va man kan tänka tillbaka på tiden som varit, varför tänker man inte mer på saker som kan hända, då menar jag inte dåliga saker och så utan mer om 1 år ska jag ha varit i USA, eller och 4 år vill jag jobba på det stället osv. Egentligen borde man göra ett bucketlist, heter det så? ni vet den där filmen, där man skriver upp allt man ska ha hunnit gjort innan man dör, de är ju egentligen lite sorgligt att man ska göra det, men det kanske är enda sättet för att få det att hända, eller har jag fel?
För min del är det nog så iallafall. jag har några saker som jag vet jag vill göra och det är dels att ha varit i USA och Australien. Jag ska ha hoppat bungyjump (stavning!?) och fallskärm. Det är några saker som jag vill ha gjort innan min tid är över här på jorden, förhoppningsviss är det ju sjukt många år kvar så jag har tid att göra det på. Det kommer ju lixom ta minst två år på avsatsen när jag ska hoppa ner rakt mot marken med en sketen lina fast bunden i fötterna. Jag vet inte om jag skulle palla det, men jag skulle va så fett stolt efteråt, skulle inte ni vara det?

vilket inlägg detta vart, men så kan det bli ibland, när man väl sätter sig här och börjar skriva så skriver fingrarna nästan av sig självt, och då kan jag passa på IGEN att be om ursäkt för min sjukt dåliga stavning som jag har, har aldrig vart bra på att stava och vet inte om jag någonsin kommer att bli det, så när ni läser den här bloggen får ni ha överseende med detta är ni rara :)



Nu kommer det lite old pics som ja hitta lite på datorn nu, haha, så har ni tråkigt så här har ni nått att kolla på :D




jag i september 2007, ser ni mitt långa hår?!?!




jag i rött hår och kort, gillade faktiskt mitt kortare hår, gick fort att platta :P



jag i mina cheep monday, gu va glad ja va, fia och ja hade vart på bio, vi stannade och lekte i en lekpark, hihi



denna bjuder jag på, den e från studenten tagen 04:37 på morgonen, vist se man fräch ut? :D

God natt såg att klockan är tio i 1, nu ska jag sätta i ipoden och drömma mig bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback