Aspös vampyr från twilight

Nu har jag tillbringat några timmar på Aspö, det är en fin ö det :).



Jag har bestämt mig för att jag ska köpa twilight idag, så är det bara, det har gått för lång tid sen ja såg den senast, kanske ska läsa om böckerna istället??

För er som inte har läst böckerna, alltså twiligt böckerna för er som inte fatta, så har ni begått a big BIG misstag. Dem är så sjukt bra! dem e så sjukt beroende framkallande, och dem bara är.

Ni som sett filmen Twilight (och tyckte om den, har hört personer denna helg som inte är lika exalterade över böckerna/filmen som jag är) och verkligen tycker om den, älskar den, ni måste läsa böckerna!!! Det är eran plikt. att se Twilight filmen men inte läsa boken är som att köpa en glass som du inte får äta, som att hyra en film men du har inget att se den på. Halv kasst lixom. jag erkänner jag var som er förut, såg filmen läste inte boken, jag älskade filmen, och älskar den fortfarande. en dag så fick min käre vän Sara upp mina ögon, hon hade läst boken.
Hon berättade för mig att boken var mycket bättre än filmen, ja tänkte är hon sjuk, kan någonting vara bättre än filmen? Men jag beslutade mig för att köpa första boken "om jag kunde drömma" till semestern. Jag började läsa, jag kunde inte sluta läsa, jag vart besatt. 2 dagar senare köpte jag andra boken "när jag hör din röst" och tredje boken "Ljudet av ditt hjärta" dem läste jag ut på några dagar. Tre dagar senare satt jag där med den sista och den bästa boken av dem alla "Så länge vi båda andas". Jag ryser bara jag hör namnet, den boken, den är så fantastiskt bra. NI MÅSTE LÄSA BÖCKERNA, ni kan inte bara se filmen! gör inte misstaget!

okej nu ska jag sluta med min Twilight hysteri så ingen blir rädd och anmäler mig till psyket.

På fredag så har Flickan som lekte med elden biopremiär i landet, så även i Karlskrona. Jag erkänner jag var faktiskt rädd att den inte skulle visas här eftersom jag upptäckter att det går ca 5 filmer här kanske (jag är sjukt rädd att inte New Moon ska visas här, snälla snälla låt den komma hit 20 november oxå!!). Iallafall tebax till saken, jag och mamma ska gå på bio premiären här i Karlskrona klockan 18.00 börjar den. Jag har stora förväntningar på den, men efter att jag sett trailern så tror jag att jag inte kommer bli så vidare besviken, den verkar Grym!


återkommer senare ikväll.
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback