En fika på stan

Idag fikade jag på stan med Evelina, vart en kladdkakebit och en konstig choklad boll.. sen tog vi en snabb runda på stan... de va kul att träffas, vi har typ samma sorts humor :D

bästa va i slutet när äve (kommer börja kalla henne de, hon vet inte om de än mohahaha) hon ba "du är inte som jag trodde du var, jag trodde du var den där sockersöta flickan som gjorde vad mamma och pappa sa, ganska perfekt. Men de var du ju verkligen inte.... men ja gillart! det var bättre så..." HAHAAHA de e ju kul att folk får den bilden av mig när dem träffar mig första gången, då blir nog mamma och pappa glada.

Jag körde i karlskrona idag, de gick bra, eller de var iallafall ingen som dog.... kul var det, ja gillar att köra bil :)

nee de e vad som har hänt idag hittils, slänger upp några bilder.. cya!

fikat



Evelina



jag vill ha den jackan. en sån där everest



ja diggarn

 

hitta en mössa ja testa på hm, passar inte riktigt på mig HAHA

 

de va allt! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback