flickan som lekte med elden...

ikväll 18.00 ska jag se på skandia bio, flickan som lekte med elden, jag hoppas den är riktigt bra :) kommer nog ett inlägg om den inatt eller imorgon beror på min ork.

sen efter det drar jag vidare till after8, kyrkans ungdomssamling, då är det tema kväll och det ska snackas om alkohol. Lite roligt är det att pappa min ska hålla i det med stefan, ska bli kul att höra vad han verkligen tycker om att dricka alkohol. Jag kommer dock dyka upp lite sent då bion slutar en stund efter 8 så hoppas ja inte missar allt för mycket.

ja de var väl de jag hade att säga just nu, blir nog mer senare, ha de gött! pizza ikväll, mumms

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback