förstår inte

Jag har fortfarande inte förstått att jag har flyttat. Jag bor inte längre i Örebro. Jo i mitt huvud bor jag i Örebro, men inte kroppsligt då är jag verkar det som i Karlskrona. Jag kan inte ringa vem som helst av mina kompisar längre när livet är skit och man bara vill hänga. Nu blir det bara telefon, inget mer. Det känns som allt är borta på nått sätt, men ändå inte. Det finns ju tåg som man kan ta för att träffas, man kan prata i telefonen och så vidare, men tanken att dem är där och jag är här få en att känna sig ganska ensam på något sätt. Som tur är har ja träffat några ungdomar här som verkar skoj, så ensam är jag inte. Men ni är inte här, jag är inte där, vi är inte tillsammans.

Jag är inte Ensam jag är inte Ensam jag är inte Ensam, men varför känns det så?

Köpte twilight igår på cdon för 79kr, snacka om att jag hade tur!! Jag måste berätta.

i måndags så vart jag så där galet sugen på att se Twilight igen, jag har dock inte filmen utan tänkte att nu ska ja köpa den. Jag gick in på Cdon.com och hittade filmen där. 149kr. Jaha tänkte jag som knappt några pengar har som hade hoppas på 99kr, aja får köpa den ändå. Mamma kommer och säger att vi ska åka till Aspö, jag väntar med köpet tills efter vi kommer hem. Vi kommer hem efter 17.00 då kan man lika bra beställa dagen efter eftersom att dem packar ändå inget efter 4 där. så så gjorde jag. igår gick jag in, efter 5 igen dock och tryckte på köp knappen, det stod fortfarande 149kr. Filmen hamnade i varukorgen, 79kr. VA!?? tänkte jag, måste tryckt på fel sak, tog bort, gick in igen. 149kr. trycker på filmen för mer info. 79kr. då har cdon precis börjat med nån slags rea grej, så jag köpte den för 79kr. fattar ni hur glad jag vart !!?? hur glad som helst :)

så imorgon dyker den antagligen upp i brevlådan eller på posten uthämningsställen, förhoppningsvis kommer den i brevlådan :)

Idol snart, jag längtar.
har inget mer att skriva nu hej då

 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback