imse vimse spindel

Har Örebro besök just nu i lägenheten. mormor och morfar är kvar i stugan på Dragsö, dem droppar nog in om ett tag.

Idag blir det utflykter, antagligen en sväng till Aspö för att ha lite pickninck och för att kolla ön lite. pappa, jag och alexander var där fredag till lördag på ungdoms kick off. det var ganska mysigt, och kul var det oxå :).

har ett ämne jag funderar på ganska mkt just nu, ska nog inte ta upp det i detta inlägg men kanske kommer senare ikväll efter att jag suttit en stund i fönstret.

spindlar finns det mycket av här och stora rakare är det oxå, bjuder på en bild på en av dem.

 

detta var ett tråkigt inlägg, jag ber om ursäkt.. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback