its time to say goodnight

nu är det dags för sängen. är inte trött än men ändå bäst att försöka sova skapligt.

ikväll pratade jag i telefon med linnea i en timme och 25 minuter :) vi kom överens om att ja ska komma dit i oktober, just nu lutar det mot att jag åker till Örebro den 12 oktober och åker hem igen den 28 oktober till laxå, och åker sedan vidare med faster lisbeth till faster barbro, och sen åker vi den 29 oktober vidare till Karlskrona. så jag blir borta från my town lite mer än 2 veckor :)....

detta beror ju helt på om jag får jobb eller inte oxå, om jag har jobb kommer jag inte kunna åka, men om jag inte lyckas hitta nått än då så kan jag åka iväg :) hoppas på båda egentligen, för jobb vill jag verkligen verkligen ha, men jag vill oxå åka iväg och träffa alla friendsis i Örebro. Och om jag åker som jag planerat så kommer jag vara i Örebro på Saras födelsedag så då kan jag fira henne med, flera fluggor i en smäll blir det :)

nee som sagt vad, nu blir det att krypa ner i sängen i mitt kalla rum, det blir rätt så kyligt här nere på kvällarna när det blåser en massa från havet. men de gillar jag, hatar att sova när det är varmt.

men som sagt var god natt people, nu blir de sängen och ipoden och celine dion... PUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback