Tävlar med foki

gick in på bloggaren fokis och fick se att hon hade en tävling där man kan vinna ett namnsmycke där du kan välja att skriva ditt namn eller nån annans namn osv från Betties galleria. klart jag är med och tävlar om det!!. Så jag gick in på deras hemsida och fick se att dem hade mycket fina grejer man kunde välja på, de fanns halsband, ringar och örhängen och grejer.  

Om jag vinner så vill jag ha ett halsband i silver med mitt snygga namn på "Angelique" :) ..  vore det inte sjukt coolt om jag hade en sån?? Då behöver ingen fråga, hur stavas ditt namn? och grejer, de e bara kolla halsen HAHA.. om ja inte vinner den får jag väl köpa mig ett själv har dock inte råd, men nån dag kanske. (eftersom jag oftast har otur i tävlingar haha)

iaf kollade jag runt på Betties galleria och hittade ett coolt halsband jag kanske ska köpa mig eller iallafall önska mig i födelsedagspresent, jag fyller ju nämligen om exakt en månad från idag, 29 oktober blir jag 19 år :). halsbandet jag ska köpa, eller få??? heter iaf chokladkaka - silver och kostar 129 kr, sjukt snygg är den!! tryck på länken här så får du se det själv med egna ögon. LÄNK

Det fanns även ett silver hjärta som var grymt snyggt med som jag skulle vilja ha, 99kr kostar den. LÄNK .


okej ja vet nu blir jag tjatig men det finns en ring på Betties galleria jag oxå vill köpa det är en sjukt snygg ring med vita blommor på och så är det typ som guld löv runt, aja kolla själva här.

Det är inte förrens för några dagar sen jag började läsa Fokis blogg, men jag föll på en gång, nu läser jag den nästan varje dag, hon har sjukt bra smak i kläder och prylar, hon gillar oxå hello kitty <3 så om ni har tid så kolla hin hennes blogg, ni blir inte besvikna! dessutom kan ni ju vara med och tävla i den här tävlingen då, och andra tävlingar hon har :) här är länken till hennes blogg LÄNK


det var allt för nu... och ifall inte mina länkningar funkar, som dem inte vill göra ibland så är sidorna jag länkat till dem här
http://foki.se och http://www.bettiesgalleria.com 

ha de bra, och håll tummarna för att ja ska vinna !!! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback