imoorgon... om några timmar... om 12 timmar...

Åker jag till örebro om 12 timmar, där ska jag sitta i 5 timmar på tåget, om de inte blir försenat förstås för den chansen finns ju när det gäller Sj lixom. Jag har typ packat klart, vet inte vad jag har kvar, men vet att ja inte e helt klar haha... e inte klar med näsesären (ja vet de stavas inte så, bajs på dig som vill kommentera det) men kläderna tror jag att jag är klar med. eller jag är klar, finns bara risk för att jag tänker lägga ner nått mer plagg som verkar va bra att ha med sig, som jag sen antagligen inte ens kommer ta upp ur väskan. som det brukar va alltså...

bjuder på en bild... kommer nog inte blogga förrens tisdag kanske, men då ska jag till hästö så vi får se när de blir, kan dyka upp nått under helgen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback