En första (dag 25)

En första.. hmm...

Första gången jag körde bil utan mina föräldrar i var rätt coolt... Jag körde med min bror ut till amiralen vid team sportia å elgiganten å sånt där.. Man var så sjukt mycket mer avslappnad när man körde än när man körde med mamma eller pappa för då övningskörde man bara, nu var det jag som körde, självständigt, ingen som sa att så här ska du göra eller så utan de var jag.. Och min bror då som satt brevid som säkert höll på att skita på sig dem första minutrarna  hehe... men jag körde as bra hehe.. i snökaoset det vill säga, för just dne dagen så snöade det nått fruktansvärt o det var snö på vägarna så bilen spårade ju hur mycket som helst men det gick bra iaf... det är en upplevelse som aldrig kommer komma tebax att få åka utan föräldrar i bilen... sen att åka helt själv det är ju en annan upplevelse hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback