Mina rädslor (dag 26)

Mina rädslor, vad jag är rädd för.

Jo jag är rädd för ormar, ser jag en orm går min puls i hundra 90 och jag är livrädd att den ska döda mig.. Kommer det en orm i en film så dör jag haha nej men de tycker jag e as läskigt!

Sen är jag rädd för spindlar också, nästan mer rädd för det än för ormar.. för spindlar dem är små o äckliga o dem finns i ens hus oftare! och på sommarn är dem där o gömmer sig o är äckliga å skrämmande å blääää... nej usch när dem e på mitt rum ropar jag på mamma eller pappa som får ta bort den!


Höjdrädd är jag också... är jag för högt upp får blir jag rädd och yr.. men lite kul är det oxå hehe

En rädsla jag har annars är att mitt hem ska brinna upp, eller att jag ska brinna upp, eller att drunkna... Och ramla i trappor! jag ramlar ofta i trappor jag är en trapp ramlare o jag vet att det gör så ont, men det är att baklänges jag är rädd för att ramla att ramla bakåt o bryta nacken men de har inte hänt hehe.. jag har bara ramlat framåt å skaddat mig hitills...

Ja det är det jag är riktigt rädd för...

Vad är du rädd för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback