and the oscar goes 2

Imorgon kommer oscars nomineringarna ut, är det nån mer än jag som kommer sitta och vänta och vänta för att se vilka som blev nominerade.

Lykke li är ju med i tävlingen om nomineringarna för låten hon har med i New Moon, så jag håller tummarna för att hon ska bli Nominerad!! Jag älskar nämligen den låten, passar så sjukt bra i den scenen i New Moon oxå. Sen är det ju extra kul att hon är svensk oxå :)

Iallafall när nomineringarna har kommit ut imorgon ska ja se vilka filmer som i nominerade och sen ska jag gå till hemmakväll och hyra film hihi. Vill ju se filmerna för att själv kunna bedöma vilken jag vill ska vinna vilket pris ;)

Nu kom mamma hem, bara 4 timmar försenat tåg, stackar. Sj ab = Bajs bakofram (tack bettan för du berätta :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback