fredaaag

Idag är det fredag, idag är det after8, idag är det pannkakskyrkan. Men det jobbiga är att jag vet inte om jag ska vara med idag, känner att jag börjar tillfriskna och vet int eom jag vill riskera att bli sjuk igen. Sara kommer ju hit på torsdag och då vill jag ju inte va sjuk, då vill jag vara frisk.

Problemet är bara att jag tycker det är sjukt kul att va med på pannkakskyrkan och vill heslt inte missa det. Jag får se hur jag gör, kanske drar upp en stund.

Idag ska jag baka för att det är ju alla hjärtans dag  på söndag och då vill jag har nått gott. så då ska jag baka en kaka.

Nu ska jag gå och laga mat till mig, för idag bjuds det ingen god mat till lunch. plus att vi åt det igår oxå. käre barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback