Min åsikt

Okej, jag har en sak jag vill snacka om, som jag är irriterad på, Ganska så mycket irriterad på dessutom. Är inte en sån som annars bryr mig så mycket om vad andra tycker om kristendom, skriver om kristna osv osv.

Men nu har jag tröttnat på AFTONBLADET. varför i hela fridens sketna namn ska dem kalla varenda liten sketen bilaga för BIBEL!!??? VARFÖR!  Dem kan väl lika gärna skriva va sketet Koranen eller nått!! varför ska dem missbruka kristnas heliga bok? Bibeln är inte ett jäkla (jäkla är ingen svordom enligt mig) sport bok, ingen himla slager bok eller OS eller va sketet dem heter. Köp slagerbibeln, köp sport bibeln, köp OS bibeln köp bajs bibeln. SERIÖST!! Bibeln handlar om Gud och Jesus och dem 12 lärljungarna och så. Inte om aftonblandets BULLSHIT.

Jag blir faktisk förbannad på sånt. Ifall dem hade skrivit slager koranen, fattar ni vilket himla liv det hade blivit då eller. Fattar ni va skit aftonbladet hade fått, vad alla muslimer (e de dem som har koranen??) hade blivit pist off. Men vi kristna ska sitta och godkänna att allt skit aftonblandet skickar ut får heta bibel. NEJ så ska de inte va!

Jag tycker inte dem ska använda Koranen heller, missuppfatta mig inte. Jag tycker inte dem ska använda någon religions skrifter som deras bilagors namn, jag tycker det är jäkligt respektlöst faktiskt!

Vist det är ett kristet land och då kanske man kan få skriva så, men de tycker inte jag!

Okej nu har jag sagt min åsikt. Jag är fortfarande förbannad på aftonbladet. och kommer bli ännu argare nästa gång dem lämnar ut deras bullshit "biblar"

Kommentarer
Postat av: urban

Jag gillar os-bibeln, schlagerbibeln, hockeybibeln!!

2010-03-08 @ 23:31:13

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback