Sara från Örebro

Hej, jag har inte bloggat på ett tag i know, jag hoppas ni har överlevt haha. My sister from another mother är här. Låt mig presentera Sara Andersson. haha. iallafall hon är här och hälsar på, hon kom i torsdagskväll och hon åker hemåt igen på tisdag förmiddag.

Igår gick vi på staon. Jag köpte mig en STOR mys "kofta" en liten svart handväska och så hyrde vi tre filmer. Fame (som vi precis kollade klart på, lika bra andra gången, mkt värd att se för dig som gillar musikal/show filmer) barnfilmen Upp och en shopaholics bekännelser.

Köpte även födelsedags present till min pappa igår, han läser nog inte detta men jag skriver ändå inte vad ja köpte haha. Sen körde jag även en beställning från cdon.com mitt liv är ju på den sidan, haha beställer minst en gång i månaden. Inte bra för min ekonomi kanske haha men jag älskar film och vill ha mkt film i min film hylla som jag måste utöka har jag upptäckt. Det ligger filmer i några högar på mitt rum för dem inte får plats i mina utvalda "filmhyllor" så jag får ta bort lite snyggt dekorationer i mitt rum och fixa en till hylla som jag kan ha mina filmer i.

Filmerna som jag köpte var "Rent - live on broadway" dem har nämligen filmat den sista Rent föreställningen som gick på broadway och gjort den till "film" eller vad man ska säga. Rent finns ju redan som vanlig film men detta är lixom live haha.

sen köpte jag även Blue one love live on tour. ja vet pojkbands nörden är frame, men jag har velat ha den länge och det är kul att ha licom, jag och lea måste få vara lite små fjortisar ibland faktiskt!

Ne nu ska jag var social med sara igen, hon kom ut ur duschen precis för er som vill veta haha. Sen blir det mat, baka glasstårta och melodifestival och antagligen OS.

Silver i går yay.. Mina nerver däremot klarar inte av denna spääning som var när haag tog silvret, usch va spännande det var!

ha det bra babes!


sara och jag (sara godkände inte denna bild. MOHAHHAHAHA)

Kommentarer
Postat av: Betto

Ha så skoj o hälsa Sara

2010-02-20 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback