vänner e fina :)

Har suttit och snackat med polerz from another town idag. Det är sjukt kul att snacka med dem, humorn e nog totalt kass och andra skulle nog inte alltid fatta våra konversationer (ett exempel här ) Dem är så fina och underbara!

saknar dem massor. och i love them alot! eller som millan och ja sa. aj löv ju tu!

Iallafall sitter och kollar lite bilder och så på mina vänner ibland, vet att millan inte gillar när jag lägger upp bilder på henne så bara för att jag är så rar så gör jag inte de. Linnea du däremot kommer inte undan HAHAHA

okej bajs korv va sur jag vart nu (riktigt fula ord!) blogg bajs . se funkar as dåligt idag och nu vill den inte lägga upp bilder. RÖVKORV på dej, hoppas du fick ruttna julklappar!! iallafall, bilder kommer nån annan gång eftersom blogg.funkarinteförjagärdumochärkorkad.se inte funkar.

Jag har varit sjuk i flera dagar nu vilket är = jag väldigt lätt retad kan man säga haha. Har legat i sängen i typ 3 dagar och bara glott i taket, sovit, kollat film och snytit mig. Ni ska se högen vid min säng, funderade på att ta kort och lägga upp här så ni får se. Men inte nu eftersom de inte workar just nu haha.

Satt och kollade tebax i bloggen lite och såg att jag gjorde ganska långa inlägg förut, gör inte så jätte långa nu, men då hade jag oftast nått att berätta lixom. Ni vet när man kommer på nått att skriva och fingrarna lixom skrover av sig sjäva på något konstigt sätt. Man kollar lixom inte ens på fingrarna utan dem hittar varje bokstav lika fint som om du hade kollat på dem lixom. Ibland kanske de blir lite fel, lite stavfel så, i min blogg blir det ofta stavfel fast det beror inte på att jag inte kollar på tangentbordet när jag skriver utan för att jag typ inte kan stava bra, har alltid haft svårt med stavning och sånt. Det vet typ alla som känner mig, min stavning och läsning är inte den bästa men så kan de va, den lyckan hade inte jag men åh så mkt annat jag är överbäst på istället dä ni!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska lägga mig och sova eller om jag ska vara uppe en stund till, är inte trött men det kanske är bäst att sova ändå. hmm, vilket problem jag har haha.

Imorgon bär det iallafall av till Karlshamn för viktväktarna, vi får se hur det går, mamma och jag blir själva på typ 60 medlemmar som ska handla och väga sig på typ 45 minuter. Kaos brukar utbryta då HAHA men det ska nog gå bra. Hinner nog blogga lite grann innan vi åker iväg.

Kolla nu vart det ett långt inlägg som förr. Dumt bara att det inte kom in några bilder i inlägget. Långa inlägg behöver bilder för att bli lite mer roliga. Aja ha det!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahahahaha jag ska alltid förstöra alla bilder :(

2010-02-16 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback