Veckans film 5



Veckans film nummer 5.

Imåndags var jag som sagt på bio, och då såg jag filmen Valentine's day.

Valentine's day handlar om alla hjärtans dag, som nog alla redan förståt haha, annars blir jag orolig för er.
Filmen har med mångas syn på alla  hjärtans dag, den som är förälskad, den som inte har någon, den som hatar kärleken, den som precis förlorat kärleken, dem ny förälskade och till och med den värsta, dem som blir dumpade på alla hjärtans dag.

Filmen är ganska amerikanskt men det gillar jag, dem flätar ihop alla personer med varandra på ett sätt eller ett annat och sånt gillar jag med filmer som har många olika "huvudroller" för jag tycker inte att man kan peka ut en person som har en större roll än nån annan i valentines day, däremot finns det ju dem som har mindre roller än många andra.

Filmen är lite över rar ibland, lite små gullig sådär, man sitter för det mesta och bara ler och små skrattar när man ser den.

Så alla tjejer ni borde se den för ni skulle tycka om den, men ni ska nog inte tvinga mer era pojkvänner på den här, för dem skulle nog inte vilja gå på bio med er efter det haha.
Nä denna filmen är en ren tjejfilm i mina ögon, men vist några killar kanske skulle tycka om den, men den är väldigt väldigt tjejig tycker jag. Men det är bara vad jag tycker haha.

Den får iallafall en 4a av mig. (ashton får 5+++ i snygghet, görr va han va fin i den här filmen mumms)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback