Veckans film

Ska försöka dra igång en veckans film, då antingen att jag ser en film som jag inte sett förut och skriver vad ja tycker, och ibland att jag tipsar om en film jag sett förut. Vad tycker ni?

Är ni intresserad av film?

Denna vecka ska jag se fighting, och på söndag ska jag på bio och då ska jag se It's complicated, vet inte om jag ser fighting idag men de ser mörkt ut så det blir nog imorgon. Så nästa vecka blir det nog 2 veckans film, om jag inte bestämmer mig för att ha det på måndagar :)

Nu vill jag ha eran åsikt! vad tycker ni??

Jag vill gärna ha mkt tips på filmer som jag kan kolla på! En film som ni kanske vill se men inte vet om den är värd att se, skriv till mig så kanske jag kollar på den, eller så kanske jag redan har sett den ;) Ni kanske själva har sett en as bra film och bara vill tipsa om den, tveka inte gör det !

Skriv en liten kommentar eller mejla mig på [email protected]

Nu ska jag försöka snygga till bloggen lite till. byta tex Fettless mot veckans film, var inte så duktig på att skriva fett less, men detta blir jag nog bättre på.

Ha det gott så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback