ute på en ö, med en båt som färdkost

igår åkte vi med familjen Lundstöm å deras båt ut till en ö å grilla, bada å sola. Väldigt trevligt tycker jag! Däremot så brände jag mig på ryggen exxxxtremt! kunde knappt sova i natt, gick inte att ligga på sidan eller på rygg. Å jag kan bara ligga på mage åt ena hållet.

Det finns en till positiv grej idag! En person sitter just nu på tåget påväg hit ner från Örebro. Linnea aka Lea är påväg för att hälsa på mig!! :D lycka! Hon ska vara här till på torsdag å under den tiden ska vi hinna med Öland på söndag, bada i havet här, äta på glasiären å bara vara! Underbart!

2 bilder från igår. bilderna e tagna av Göran Olsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback