5e boken i twilight. köpt!

Idag vid 10 drog jag och pappasen å köpte den femte twilight boken den som handlar om vampyren Bree Tanner. har läst typ hälften nu och jag tycker den verkar väldigt bra! vist man är van att läsa twilight böckerna ur Bellas perspektiv, vilket jag tycker gör denna bok mer intressant då eftersom nu får man höra det ur en vampyrs perspektiv!

En sak jag önskar är att hon skrev alla 4 böcker en gång till fast i Edwards perspektiv, det vore ju as intressant att läsa eller hur? det vore så intressant att få veta vad han tänker när han träffar Bella. I "om jag kunde drömma" andra versionen får man ju ett antal sidor i början med Edwards syn på första mötet med Bella och det tyckte jag var väldigt kul att läsa, så tänk er då få läsa om vad han kände när han lämna henne i new moon, vad han gjorde under den tiden osv.. Jag vill läsa om det iaf... Jag vet jag känner att man kanske är lite besatt av Twilight grejen but stil! Det är många som är.

När jag har läst ut boken får ni veta min  fullständiga recension


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback