Bree Tanners andra liv

Nu har jag läst klart boken om vampyren Bree Tanner. Jag tyckte den var väldigt bra, helt klart värd att köpa å läsa hehe. Jag tyckte det bästa var att man fick nån annans syn på den världen än Bellas och jacobs. (för er som ej läst fjärde boken så är det några kapitel i den genom jacobs värld) Stephenie Meyer är ju en otroligt duktig författare och man kan ju bara hoppas på att twilight serien kommer fortsätta haha. Nån gång tar ju allting slut, men hoppet finns alltid där!

Så mitt tips till er Twilight fans, läs Bree Tanners andra liv! och för er som inte har läst twilight eller sätt filmerna GÖR DET! speciellt till er som ser filmerna men inte läser böckerna ni går miste om nått stoooort och sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback