Go mOrron sOl strÅlar!

Go morgon go morgn :D Nu är jag uppe och iväg haha nej inte riktigt, sitter fortfarande i sov t-shirten men är på väg att klä på mig för att förbereda dagens lunch. En lunch som är en av mina favvosar.... Falukorv i ugn och potatis mos.. mummms! måste ju banga i sig så mkt mos som det går, efter på sommarn går det inte så bra att äta mos,. Vilket jag tycker är ytterst tragiskt eller hur!?? Mos är det godaste jag vet, potatis mos, ej pulvermos för de e bläää... men Hemma gjort potatis mos mummmmms! särskilt mitt hehe de e as gott ;)

Idag ska vi kanske dra iväg in mot landet på nån historisk grej, har inte bestämt mig om jag ska med än eller inte får se. Har ju ett rum som behöver städas men det är ju så fint ute så man vill ju nästan bara gå ut.

Aja nu måste kläder på å mat lagas. Vi hörs senare idag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback