Halloy!

har inte riktigt haft ett inlägg med text på ett litet tag haha.. aja finns inte så mkt att säga faktiskt hehe...

schemat ja la upp igår är ändrat. imorgon blir det inte sooola utan det blir joooobba hehe plus att de vist ska regna imorgon oooppss hehe...

funderar på om jag ska börja packa idag redan, lixom grunden. Det vore ju helt emot mina principer men stil! de vore ju ganska bra om ja började idag ändå. För på torsdag är det lövmarken här, typ som marknaden som är i Örebro vid studenten, vad heter den nu igen :/ marknadsafton? heter den så... hjälp mig nån!! hehe

iaf ska ju gå och kolla efter nått att köpa, hittar alltid nått kul på marknader, Tycker verkligen det är jätte kul att gå runt och kolla på allt fint som säljs. (även på de man undrar varför försöker du ens sälja det där lixom)
Sen ska jag även städa på Torsdag så det är fint sen när jag kommer hem efter Örebro. Och på onsdag jobbar jag 7-16, 9 timmar kommer ju va lagom trött efter de hehe

Nä bäst att jag börjar kolla vad jag ska ha med mig.

En fråga, vad ska ni göra i midsommar??


förra året på midsommar på torp. de e Maria Åkesson, mamma å sen är det jag längst till höger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback