Känslan av Ensamhet

Ibland kommer känslan att jag är ensam även fast jag har massa människor runt mig så känner jag mig väldigt ensam. Det är en väldigt knepig känsla, man kan inte riktigt sätta ord på det. Kanske borde snacka med en kompis om det psykiska som går runt i huvudet på mig, konstiga tankar som jag inte vill ha där men som alltid finns.
Som en dum tanke som jagar en i en mörk korridor, förstår ni vad jag menar? haha förstår om ni inte gör för de låter helt psyk haha... Asså det kanske låter som jag är helt ner knäckt och mår som en tarm som precis fyllts med bajs men så är det inte.  Alla människor har sina perioder där de mår sämre och perioder då allt är som att hoppa på små söta moln. Vissa dagar mår jag jätte bra här, det är sjukt fint här speciellt nu på vår/sommaren.

Det var så härligt att ligga på stranden förra helgen i solen å bara vara. Lyssna på ipoden och njuta av solen. Men det finns dagar då man känner att sketna röv grej att vi skulle flytta hit, varför måste jag vara en person som måste leva med att slitas från kompisar och flytta till en annan stad som är långt borta! ibland känns det även skönt att jag flytta, som en chans att få börja om. Dem här vet inte helt och hållet hur jag var i Örebro, knappt jag själv minns vad jag gjorde, var även då ett förvirrat barn som tappat bort sina föräldrar i lekparken samtidigt som min röda ballong flyger iväg i luften.

Det kan låta som att mitt liv var tipp topp i örebro när man läser här, men så var det inte heller. Det är som nu fast  bara man tar bort mina kompisar, men nu har jag ju även funnit nya kompisar här vilket jag är väldigt glad över! Så egentligen är det bara mina kompisar och släckt jag längtar efter där borta in i landet, och att flytta hemifrån, ha mitt egna hem där jag bestämmer. Har kommit i den åldern där jag känner att jag vill bryta mig i från att bo "hemma". Dem flesta brukar bli det i denna ålder så det är inget konstigt hehe..

Just nu önska jag bara att nån kompis var inne på datan som jag kan prata med lite, så jag känner mig mindre själv. fly verkligheten lite haha som man kan säga ibland. Ser nu att tessan är inne wiie! ska snacka med henne :D
Här bjuder jag på lite gamla "qlgirl" videos haha och 2 "dans" videos av mig å lea haha (var inte orlig vännen, vem som helst kan inte se dem, man måste ha länken för att de ska gå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback