sjung om studentens.. regniga?? dagar

Hej svejs. Idag firas det studenter i stan och det regnar blää.. Minns min student väldigt kall å små regning men inte så här regnig.

Aja ska ta bussen 13.59 för att jobba halv 3 till 5, ingen lång dag med andra ord men det är just den tiden ja tänkte kolla på studenterna som går ut. Dem går ut runt halv 4 å då sitter jag i regnet å tar hand om barn hehe.

Jag tycker dem går ut väldigt sent här. När jag tog så gick vi ut 12.36, lite tidigare. aja ska inte snacka om det

Ieftermiddag/kväll ska jag åka till någrfa studenter å grattar. ska bli kul, blir antagligen att åka runt med Hilding och det kan ju bara bli roligt hehe

Nu ska jag sminka mig klart. talk to u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback