att välja

Jag tror jag precis gjorde ett val i mitt liv, ett val som kommer bli grymt men även as jobbigt.

Så nu måste jag verkligen ta tag i körkortet så jag kan verkligen göra detta. Får ju pengarna till körkortet snart å då har jag ju inget som kan stoppa mig, så nu behöver jag mest en stor fette smäll i röven som gör att jag kan börja plugga teori! har tröttnat på att ja e så sjukt dålig på de, har alltid varit när det gäller plugg.

Jag är en sån person som alltid har gjort läxan kvällen innan, pluggat kvällen/natten innan även i bland pluggat på bussen, eller i skolan samma dag som provet är. Alltså har jag sjukt svårt att ta mig i häcka å börja plugga, så kanske borde beställa tid till teorin för då skulle jag rå plugga dagen innan haha

Nu kanske ni får bilden av att jag var sjukt dålig i skolan å så, hade dåliga betyg men ikke de, ja va faktiskt ganska bra i skolan, ja e en sån där VG elev, inget geni direkt utan medel typ..

Som sagt nu får ni peppa mig till å plugga teori så jag kan göra detta val som jag har velat länge men har velat lite fram å tebax... så ni får lägga en kommentar här ibland å skriva plugga nu pucko inte sitta här hihi

oj va klockan e mkt, kanske dags att dra sig i sängs eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din blogg:

Kommentar:

Trackback